Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe Catering na 2025 rok

Typ zamówienia:
Zapytanie o cenę
Data ogłoszenia:
27-11-2024

OPS-FK.26.2.2024.AK                                                                                                                 Tułowice, dn. 27 listopada 2024r.

Zapytanie ofertowe

Kierownik Ośrodka Pomocy Społeczne w Tułowicach zaprasza do złożenia oferty

w ramach postępowania do 130 000 zł netto

Przygotowanie i dowóz gorących posiłków dla dorosłych podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Tułowicach w okresie

od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. – catering.

  1. Zamawiający.

Ośrodek Pomocy Społecznej w Tułowicach, 49-130 Tułowice, ul. Porcelanowa 8 tel: 774600673

adres strony BIP : www.opstulowice.bip.gov.pl

  1. Tryb udzielenia zapytania.

Postępowanie prowadzone jest na podstawie zarządzenia Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Tułowicach nr 17/2020 z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto w Ośrodku Pomocy Społecznej w Tułowicach.

  1. Opis przedmiotu zamówienia :

Przygotowanie i dowóz gorących posiłków dla dorosłych podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Tułowicach w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. – catering. Przez gorący posiłek Zamawiający rozumie jednodaniowy obiad.

  1. Zakup przygotowanych i  dostarczonych  jednodaniowych obiadów dla 2 osób dorosłych. Średnio około 2 osób miesięcznie – ilość ta jest szacunkowa i w czasie obowiązywania umowy może ulec  zmianie.  Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia  lub zwiększenia liczby osób objętych dożywianiem. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do zapłaty wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki.

  2. Realizacja zamówienia 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni wolnych ustawowo wolnych od pracy) w godz. 12.00 -12.30

  3. Posiłki  powinny być dowiezione i dostarczone w opakowaniach jednorazowych, termoizolacyjnych (1 porcja - 1 opakowanie) ze sztućcami jednorazowego użytku  do wskazanego miejsca  OPS Tułowice.

  4. Jednodaniowy obiad powinien zawierać :

gramatura nie mniej niż 400 gram,

- ziemniaki/ryż/kasza/makaron itp. gramatura nie mniej niż 200 gram,

- mięso lub ryba gramatura nie mniej niż 100 gram,

- jarzyny/gotowane warzywa/surówki/sałatki gramatura nie mniej niż 100 gram

- danie bezmięsne (np. pierogi, kopytka, łazanki, naleśniki, krokiety itp.) gramatura nie mniej niż 400 gram, 

W przypadku przygotowania dania, do którego nie podaje się w sposób zwyczajowo przyjęty surówki Wykonawca podaje owoc – gramatura nie mniej niż 100 gram.

Minimalna wartość kaloryczna każdego posiłku dla osoby dorosłej wynosić będzie nie mniej niż  950 kcal.

5. Posiłki powinny być różnorodne, niepowtarzalne w tym samym tygodniu, pełnowartościowe dla osób dorosłych. Posiłki muszą być sporządzone zgodniez wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ześwieżych artykułów spożywczych i posiadać aktualne terminy ważności.

6. Przygotowanie posiłków powinno być wykonane przez kadrę posiadającą wymagane kwalifikacje zawodowe, spełniające wymogi SANEPID-u, oraz w oparciu o bazę kuchenną i transportową przygotowaną do sporządzania i transportu posiłków dla żywienia zbiorowego.

7. Posiłki powinny przez co najmniej 1 godzinę od ich dostarczenia zachowywać odpowiednią temperaturę, aby były „ciepłe” w momencie ich wydania.

8. Opakowania i sztućce jednorazowego użytku muszą posiadać atest PZH.

  1. Warunki realizacji zamówienia:

  1. Powiadomienie Wykonawcy o ilości posiłków do przygotowania na dany dzień będzie dokonywane z 1 dniowym wyprzedzeniem w formie e-mail lub telefonicznej.

  2. Wykonawca odpowiada za przygotowanie, transport oraz dostarczenie na miejsce dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia.

  3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody powstałe  w związku z realizacją umowy, w szczególności spowodowane zatruciami pokarmowymi.

  4. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli w zakresie wykonywanej usługi, w tym m. in w zakresie jakości i ilości produktów, temperatury posiłków w zakresie wymagań higieniczno-sanitarnych.

  5. Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli dotyczącej realizacji zamówienia.

  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy   w przypadku:

- dwukrotnego dostarczenia posiłków niespełniających wymagań jakościowych i ilościowych, w tym celu Zamawiający może zlecić przeprowadzenie badań w zakresie ustalenia ich jakości.

- dwukrotnego dostarczenia posiłków w godzinach późniejszych, niż ustalone w zapytaniu ofertowym.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia takich samych usług jak te, które są przedmiotem zamówienia innemu Wykonawcy, a w przypadku nieterminowego lub nienależytego wykonania usług przez Wykonawcę, a kosztami tychże zleconych innemu wykonawcy usług obciążyć wykonawcę, w pełnej wysokości wystawionego przez tego wykonawcę rachunku (wykonanie zastępcze).

9. Wykonawca dostarczy do 5 dnia roboczego po skończonym miesiącu fakturę zawierającą ilość przygotowanych w danym miesiącu posiłków pomnożoną przez cenę jednego gorącego posiłku wynikającą z przedłożonej oferty. Dopuszcza się możliwość dostarczania faktur w ostatnim dniu miesiąca za dany miesiąc.

10. Zamawiający po stwierdzeniu prawidłowości wystawienia faktury dokona jej zapłaty w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku wystąpienia niezgodności faktura zostanie zwrócona Wykonawcy. Faktura po korekcie i ponownym zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podlegała zapłacie w terminie 14 dni od daty dostarczenia jej korekty. Wyjątek będzie stanowić miesiąc grudzień, kiedy fakturama być dostarczona Zamawiającemu po informacji Kierownika o ilości obiadów które będą wydane do końca grudnia danego roku.

11. Wykonawca wyznaczy osobę do kontaktów z Zamawiającym w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.

12. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą w grudniu 2024r. po zatwierdzeniu planu finansowego przez Radę Miejską w Tułowicach na rok 2025.

13. Termin realizacji zamówienia: od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.

  1. Warunki udziału w postępowaniu.

1. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia muszą spełnić następując warunki:

1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,

2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. Na okoliczność spełnienia w/w warunków Wykonawca składa oświadczenie o realizacji w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem składania ofert, co najmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia bądź podobnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonania, co najmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia – Załącznik Nr 2(mile widziane referencje)

3) dysponowaniu lokalem, sprzętem niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia, a także osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje
i uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia – Załącznik Nr3, Załącznik Nr1

4) powinni znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- przedłożą oświadczenie o ich sytuacji ekonomicznej
i finansowej, która pozwala na wykonanie przedmiotu zamówienia. Załącznik Nr 4.

  1. Kompletna oferta winna zawierać :

  1. Wypełniony formularz ofertowy.

  2. Oświadczenia Wykonawcy : Załącznik Nr 1, Nr 2,  Nr 3, Nr 4.

  3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zapytania ofertowego.

  4. Dokumenty wchodzące w skład zapytania ofertowego mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność  z oryginałem.

  5. Oferty należy składać na formularzu „OFERTA” wraz z załącznikami od nr 1 do 4 dostarczyć osobiście do Ośrodka Pomocy Społecznej w Tułowicach ul. Porcelanowa 8, 49-130 Tułowice pok. nr 7 lub elektronicznie na adres w terminie do 10 grudnia 2024 r. do godz. 15.00.

  1. Kryteria wyboru ofert:  Cena - 100 %

  2.  Osoby upoważnione do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Anna Kuźmińska, Ewa Ziubrzycka-Bień, tel. 774600673, e-mail:

  1. Klauzula RODO

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Porcelanowa 8, 49-130 Tułowice (dalej: OPS w Tułowicach); Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie na adres podany powyżej lub pod adresem email opstulowice@opstulowice.pl

  • Administrator- OPS w Tułowicach wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie na adres Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Porcelanowa 8, 49-130 Tułowice, lub poprzez e-mail: inspektor@kancelaria-odo.pl;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO   w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego dot. Przygotowanie i dowóz gorących posiłków dla dorosłych podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Tułowicach w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. – catering”.

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania

  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,

  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z działaniami przed zawarciem umowy, a konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy,

  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  • posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa    w art. 18 ust. 2 RODO ***;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki:

PDF2025 r Załączniki do zapytania 1234.pdf (282,74KB)
PDF2025r. WZÓR UMOWA catering.pdf (292,06KB)