- Menu przedmiotowe
- Zamówienia publiczne
- Zamówienia poniżej 130 tys. złotych
- Zapytanie ofertowe Catering na 2025 rok
Zapytanie ofertowe Catering na 2025 rok
OPS-FK.26.2.2024.AK Tułowice, dn. 27 listopada 2024r.
Zapytanie ofertowe
Kierownik Ośrodka Pomocy Społeczne w Tułowicach zaprasza do złożenia oferty
w ramach postępowania do 130 000 zł netto
Przygotowanie i dowóz gorących posiłków dla dorosłych podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Tułowicach w okresie
od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. – catering.
- Zamawiający.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Tułowicach, 49-130 Tułowice, ul. Porcelanowa 8 tel: 774600673
adres strony BIP : www.opstulowice.bip.gov.pl
-
Tryb udzielenia zapytania.
Postępowanie prowadzone jest na podstawie zarządzenia Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Tułowicach nr 17/2020 z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto w Ośrodku Pomocy Społecznej w Tułowicach.
-
Opis przedmiotu zamówienia :
Przygotowanie i dowóz gorących posiłków dla dorosłych podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Tułowicach w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. – catering. Przez gorący posiłek Zamawiający rozumie jednodaniowy obiad.
-
Zakup przygotowanych i dostarczonych jednodaniowych obiadów dla 2 osób dorosłych. Średnio około 2 osób miesięcznie – ilość ta jest szacunkowa i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób objętych dożywianiem. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do zapłaty wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki.
-
Realizacja zamówienia 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni wolnych ustawowo wolnych od pracy) w godz. 12.00 -12.30
-
Posiłki powinny być dowiezione i dostarczone w opakowaniach jednorazowych, termoizolacyjnych (1 porcja - 1 opakowanie) ze sztućcami jednorazowego użytku do wskazanego miejsca OPS Tułowice.
-
Jednodaniowy obiad powinien zawierać :
gramatura nie mniej niż 400 gram,
- ziemniaki/ryż/kasza/makaron itp. gramatura nie mniej niż 200 gram,
- mięso lub ryba gramatura nie mniej niż 100 gram,
- jarzyny/gotowane warzywa/surówki/sałatki gramatura nie mniej niż 100 gram
- danie bezmięsne (np. pierogi, kopytka, łazanki, naleśniki, krokiety itp.) gramatura nie mniej niż 400 gram,
W przypadku przygotowania dania, do którego nie podaje się w sposób zwyczajowo przyjęty surówki Wykonawca podaje owoc – gramatura nie mniej niż 100 gram.
Minimalna wartość kaloryczna każdego posiłku dla osoby dorosłej wynosić będzie nie mniej niż 950 kcal.
5. Posiłki powinny być różnorodne, niepowtarzalne w tym samym tygodniu, pełnowartościowe dla osób dorosłych. Posiłki muszą być sporządzone zgodniez wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ześwieżych artykułów spożywczych i posiadać aktualne terminy ważności.
6. Przygotowanie posiłków powinno być wykonane przez kadrę posiadającą wymagane kwalifikacje zawodowe, spełniające wymogi SANEPID-u, oraz w oparciu o bazę kuchenną i transportową przygotowaną do sporządzania i transportu posiłków dla żywienia zbiorowego.
7. Posiłki powinny przez co najmniej 1 godzinę od ich dostarczenia zachowywać odpowiednią temperaturę, aby były „ciepłe” w momencie ich wydania.
8. Opakowania i sztućce jednorazowego użytku muszą posiadać atest PZH.
-
Warunki realizacji zamówienia:
-
Powiadomienie Wykonawcy o ilości posiłków do przygotowania na dany dzień będzie dokonywane z 1 dniowym wyprzedzeniem w formie e-mail lub telefonicznej.
-
Wykonawca odpowiada za przygotowanie, transport oraz dostarczenie na miejsce dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia.
-
Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją umowy, w szczególności spowodowane zatruciami pokarmowymi.
-
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli w zakresie wykonywanej usługi, w tym m. in w zakresie jakości i ilości produktów, temperatury posiłków w zakresie wymagań higieniczno-sanitarnych.
-
Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli dotyczącej realizacji zamówienia.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku:
- dwukrotnego dostarczenia posiłków niespełniających wymagań jakościowych i ilościowych, w tym celu Zamawiający może zlecić przeprowadzenie badań w zakresie ustalenia ich jakości.
- dwukrotnego dostarczenia posiłków w godzinach późniejszych, niż ustalone w zapytaniu ofertowym.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia takich samych usług jak te, które są przedmiotem zamówienia innemu Wykonawcy, a w przypadku nieterminowego lub nienależytego wykonania usług przez Wykonawcę, a kosztami tychże zleconych innemu wykonawcy usług obciążyć wykonawcę, w pełnej wysokości wystawionego przez tego wykonawcę rachunku (wykonanie zastępcze).
9. Wykonawca dostarczy do 5 dnia roboczego po skończonym miesiącu fakturę zawierającą ilość przygotowanych w danym miesiącu posiłków pomnożoną przez cenę jednego gorącego posiłku wynikającą z przedłożonej oferty. Dopuszcza się możliwość dostarczania faktur w ostatnim dniu miesiąca za dany miesiąc.
10. Zamawiający po stwierdzeniu prawidłowości wystawienia faktury dokona jej zapłaty w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku wystąpienia niezgodności faktura zostanie zwrócona Wykonawcy. Faktura po korekcie i ponownym zatwierdzeniu przez Zamawiającego będzie podlegała zapłacie w terminie 14 dni od daty dostarczenia jej korekty. Wyjątek będzie stanowić miesiąc grudzień, kiedy fakturama być dostarczona Zamawiającemu po informacji Kierownika o ilości obiadów które będą wydane do końca grudnia danego roku.
11. Wykonawca wyznaczy osobę do kontaktów z Zamawiającym w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą w grudniu 2024r. po zatwierdzeniu planu finansowego przez Radę Miejską w Tułowicach na rok 2025.
13. Termin realizacji zamówienia: od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
-
Warunki udziału w postępowaniu.
1. Wykonawcy ubiegający się o realizację zamówienia muszą spełnić następując warunki:
1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. Na okoliczność spełnienia w/w warunków Wykonawca składa oświadczenie o realizacji w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem składania ofert, co najmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia bądź podobnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonania, co najmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia – Załącznik Nr 2(mile widziane referencje)
3) dysponowaniu lokalem, sprzętem niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia, a także osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje
i uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia – Załącznik Nr3, Załącznik Nr1
4) powinni znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- przedłożą oświadczenie o ich sytuacji ekonomicznej
i finansowej, która pozwala na wykonanie przedmiotu zamówienia. Załącznik Nr 4.
-
Kompletna oferta winna zawierać :
-
Wypełniony formularz ofertowy.
-
Oświadczenia Wykonawcy : Załącznik Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4.
-
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zapytania ofertowego.
-
Dokumenty wchodzące w skład zapytania ofertowego mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
-
Oferty należy składać na formularzu „OFERTA” wraz z załącznikami od nr 1 do 4 dostarczyć osobiście do Ośrodka Pomocy Społecznej w Tułowicach ul. Porcelanowa 8, 49-130 Tułowice pok. nr 7 lub elektronicznie na adres w terminie do 10 grudnia 2024 r. do godz. 15.00.
-
Kryteria wyboru ofert: Cena - 100 %
-
Osoby upoważnione do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Anna Kuźmińska, Ewa Ziubrzycka-Bień, tel. 774600673, e-mail:
-
Klauzula RODO
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Porcelanowa 8, 49-130 Tułowice (dalej: OPS w Tułowicach); Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie na adres podany powyżej lub pod adresem email opstulowice@opstulowice.pl
-
Administrator- OPS w Tułowicach wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie na adres Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Porcelanowa 8, 49-130 Tułowice, lub poprzez e-mail: inspektor@kancelaria-odo.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego dot.” Przygotowanie i dowóz gorących posiłków dla dorosłych podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Tułowicach w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r. – catering”.
-
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
-
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z działaniami przed zawarciem umowy, a konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości zawarcia umowy,
-
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
2025 r Załączniki do zapytania 1234.pdf (282,74KB)
2025r. WZÓR UMOWA catering.pdf (292,06KB)