Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe schronienie 2025 rok

Typ zamówienia:
Zapytanie o cenę
Data ogłoszenia:
27-11-2024

OPS-FK.26.3.2024.AK

                                    ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I. Zamawiający

Ośrodek Pomocy Społecznej w Tułowicach

ul. Porcelanowa 8

49-130 Tułowice

Tel.774600673

Adres e-mail:

II. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie przeprowadza się na podstawie zarządzenia Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Tułowicach nr 17/2020 z dnia 31 grudnia 2020r.
w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych,
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto w Ośrodku Pomocy Społecznej w Tułowicach.

Ośrodek Pomocy Społecznej w Tułowicach zaprasza do złożenia ofert na przedmiot zamówienia określony niniejszym zapytaniem.

Każdy oferent może złożyć jedną lub więcej ofert, w zależności od rodzaju świadczonych usług (noclegowania, schronisko dla osób bezdomnych, schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, ogrzewalnia)

Przedmiot zamówienia:

  1. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych w 2025 roku ( kobiet
     i mężczyzn)   stosownie do zapisu art. 48 a ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 1283 z późn. zm.)  w formie :
  • tymczasowego miejsca w noclegowni,
  • tymczasowego miejsca w schronisku dla osób bezdomnych,
  • miejsca w ogrzewalni,
  • schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
  1. Każdorazowe umieszczenie osoby, o której mowa w pkt 1 odbywa się na podstawie skierowania do noclegowni i ogrzewalni oraz indywidualnej decyzji o przyznaniu tymczasowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych albo decyzji o przyznaniu tymczasowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wydanej przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Tułowicach.
  2. Podmiot składający ofertę zobowiązany jest do skalkulowania kosztów za jedną dobę pobytu w placówce uwzględniając okres świadczenia usługi, formę świadczonej usługi oraz zakres usługi zgodnie z normami minimalnymi określonymi w załączniku nr 1, załączniku nr 2, załączniku nr 3 , załączniku nr 4 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
    27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi  i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. poz. 896).
  3. Liczba osób wymagających udzielenia schronienia w trybie art. 48 a ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2024r. poz.1283 z późn. zm.) w każdej z wymienionych w niniejszym zapytaniu formach, uzależniona jest od aktualnych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Prognozuje się, że w ciągu roku liczba osób bezdomnych wynosić będzie: 1 osoba schronisko dla osób bezdomnych oraz 1 osoba schronisko dla osób bezdomnych
    z usługami opiekuńczymi.
  4. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 7 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie   następować będzie do 24 grudnia.
  5. Z wybranym oferentem Ośrodek podpisze umowę – po zatwierdzeniu planu finansowego na rok 2025 - określając prawa i obowiązki stron umowy, w tym zapewnienie gotowości do przyjęcia osób kierowanych przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Tułowicach w roku 2025, a także tryb kontroli wykonania zleconej usługi.
  6. Zamawiający zastrzega, aby oferent był umieszczony w rejestrze placówek udzielających tymczasowego schronienia – prowadzonym przez odpowiedniego miejscowo Wojewodę.
  7. Zamawiający zastrzega, aby standard usług świadczonych w prowadzonych przez oferentów placówkach był zapewniony na poziomie określonym w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. poz. 896).
  8. Zamawiający wymaga złożenia ofert częściowych tj. odrębnie na każdą z wymienionych form schronienia tj. tymczasowego miejsca w noclegowni, tymczasowego miejsca w schronisku dla osób bezdomnych, schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi oraz miejsca w ogrzewalni. Każdy oferent może złożyć jedną lub więcej ofert częściowych, w zależności od zakresu świadczonych usług.
  9. Zamawiający zastrzega podpisanie umowy z więcej niż jednym oferentem.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług, ich zgodności z normami powszechnie obowiązującymi oraz wykonywania tych usług stosowanie do zawartej umowy.
  11. Termin realizacji zamówienia: od 01 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
  12. Oferent winien złożyć ofertę odpowiednio na załącznikach:
  • Załącznik nr 1 - oferta na świadczenie usługi w formie schroniska dla osób bezdomnych
  • Załącznik nr 2 - oferta na świadczenie usługi w formie schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi
  • Załącznik nr 3 - oferta na świadczenie usługi w formie noclegowni
  • Załącznik nr 4 - oferta na świadczenie usługi w formie ogrzewalni

Oferta winna być wypełniona w całości i podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji oferenta.

Uwaga: w związku, z tym, iż standard podstawowych usług świadczonych w schronisku, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896), nie przewiduje konieczności zapewnienia ciepłego posiłku, a jedynie zapewnienie możliwości jego spożycia oraz zapewnienie dostępu do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielnie przygotowanie posiłku, koszt ciepłego posiłku będzie pokrywany na podstawie odrębnej umowy/porozumienia z Wykonawcą. W związku z powyższym podając cenę w ofercie nie należy w niej uwzględniać ww. kosztu.

III Kryteria wyboru oferty:

    a) najniższa cena za dzień usługi zaoferowana przez oferenta – waga kryterium 70%

    b) dogodne umiejscowienie schroniska (teren województwa opolskiego - najbliższa lokalizacja)  - waga kryterium 30% 

Miejsce i termin złożenia ofert

Wypełniony formularz oferty na wzorze stanowiącym załącznik nr 1, nr 2, nr 3 lub nr 4 do niniejszego zapytania można złożyć:

  1. drogą elektroniczną na adres e‐ mail :

Oferty należy składać do 10 grudnia 2024r. do godz. 15.00.

Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w termie do 3 dni roboczych i zostanie opublikowane na stronie BIP www.bip.opstulowice.pl

Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

Zamawiający zawrze z wybranym Wykonawcą umowę w grudniu 2024r. po zatwierdzeniu planu finansowego na rok 2025 przez Radę Miejską w Tułowicach Treść niniejszego zapytania podlega upublicznieniu na tablicy ogłoszeń Ośrodka oraz na stronie internetowej www.bip.opstulowice.pl

IV.  Klauzula RODO

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.)  [dalej RODO], informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest  Ośrodek Pomocy Społecznej w Tułowicach, adres ul. Porcelanowa 8; 49-130 Tułowice, e-mail: opstulowice@opstulowice.pl.  , tel: (+48)  774600673
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
  1. pod adresem poczty elektronicznej:
  2. pisemnie na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Porcelanowa 8, 49-130 Tułowice.
  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu, związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn.” Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych w 2025 roku (kobiet, mężczyzn) stosownie do zapisu art. 48 a ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 1283 z późn. zm.).
  2. Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być osoby, którym udostępniona zostanie dokumentacja w zakresie w jakim stanowi informację publiczną w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej. Ponadto   odbiorcą   Pani/Pana danych   mogą   być   podmioty   świadczące usługi na rzecz Administratora w oparciu o zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych, w tym podmioty świadczące usługi hostingowe, usługi dotyczące utrzymania systemów informatycznych, usługi doradcze. Dane mogą być również udostępnione operatorom pocztowym w zakresie niezbędnym do doręczenia  korespondencji, oraz podmiotom upoważnionym do dostępu do danych na mocy obowiązujących przepisów prawa.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
  4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza 130 000,00 zł netto,  a konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości przystąpienia do niniejszego postępowania
  5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
  6. posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania

danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  1. Nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,

gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

 * Wyjaśnienie : skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie.

Imię i Nazwisko : Ewa Ziubrzycka – Bień (Kierownik Ośrodka)  lub

Anna Kuźmińska (Główny księgowy)

Tel. 774600673   email:

Załączniki :

PDFProjekty umów schronienie 2025.pdf (1,19MB)
PDFWzór Umowa-powierzenia 2025.pdf (249,39KB)
PDFZałącznik nr 1 nr 2 nr 3 nr 4 do zapytania ofertowego 2025.pdf (385,18KB)